Wednesday, April 26, 2006

Tribute from Kerteh gang


Baby pun suka dia, kids love her

From Nor Effendi b M Sukor, 24/04/06, 11.32 pm
Diharapkan agar semua dalam keadaan yg tabah dlm menghadapi dugaan yg baru shj berlaku. Aku tak tahu nak mula kat mana dan ayat yg macam mana paling sesuai nak cakap kat korang. Aku dapat mail pagi semalam mengatakan Izma dah meninggal. Aku rasa tak percaya. Bila aku call Noi- Faizah yg angkat, baru confirm berita nie suma.

Bohong kalau cakap tak sedih sbb kita sama-sama buat kerja dan pergi mana-mana pun kita tetap pergi sama. Regardless ramai atau sikit bilangannya. Tapi kita tetap buat sama-sama. Cuma saat akhir, aku tak dapat bersama dengan korang menghantar jenazah. Untuk itu, aku minta maaf pada semua sbb tak dapat ikut dan tak dapat beri penghormatan terakhir.

Hanya iringan doa dan yasiin daripada aku di sini....Buat semua, jaga diri baik-baik. Kawan ketawa senang dicari, kawan menangis belum tentu satu dalam sepuluh. Dan kita telah kehilangan seorang kawan menangis....semoga apa yg terjadi akan merapatkan lagi ukhwah kita yg terjalin. Insya-Allah, kita jumpa lagi seminggu dari sekarang.

At Vietnam, Dec 2005

From Khairulanuar B Khalid - Chik , 25/04/2006 09:59 AM
Memang terasa sgt kehilangan dia. dah la dok kat sebelah workstation aku. sunyi sgt sekarang ni. dah biasa bergurau senda dgn dia masa keje. makan biskut and coklat sama2.Kalau ada cerita sensasi, masalah kerja, selalu kami share sama2. skrg ni dah takde teman berkongsi cerita.I really miss her...

her last picnic, Hutan Lipur Air Menderu, Kertih, 11/04/06

From Maslina Bt Ismail , 25/04/2006 02:31 PM
Terkilan tak dpt tgk izma 4d last time.. smp2 semlm org dah kebumi... lps ni x dpt jumpe dia lg dah :( terngiang-ngiang suara dia panggil "kak mas..." bila cerita2 ke mengadu ape2 ke... pastu, it was only last week izma & aida ajak lunch sama2 but i was offshore.. sedih kan?sama2 kita sedekahkan al-fatihah & yaasin utk arwah...

Expro netball player

Noor Hanani Bt Osman,27/04/2006 01:04 PM
Beautiful, lovely, kind, wonderful friend/ adik. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh nya.

With Sekolah Anak Angkat Turtle Program team

Norintan Farina Bt M Nordin, 27/04/2006 03:24 PM
Izma is a very sweet girl and very caring too. i still remember once I was not satisfied with my boss and I went home and cried like hell and suddenly i received a call from izma asking me if I'm ok (thanx to nue for being banyak mulut...hehehe). and another thing about izma, she make the best chocolate cake. she even gave me the recipe. So every time i make a chocolate cake, I'm gonna remember her.

with her ex-boss

Hatim B Sheikh Abu Bakar 30/04/2006 09:51 AM
Mungkin agak lewat aku tulis apa-apa kot (meeting+cuti+training), last 2 weeks noi ada minta tolong aku hantarkan some document kepada seseorang kat KLCC, arwah punya document pun ada tapi satu copy je. sebenarnya, document tue kena ada satu lagi copy, so aku photostat dan kasi le kat penama kat envelope. arwah call aku cakap "sorry sangat" susahkan aku, eh, tak terpikir pun macam tue, sebab orang baik dengan kita (semua orang tau dia seorang yang sangat1000x baik) kita kena baik dengan orang ye tak? tapi aku minta belanja makan (knowing me !!). tapi aku rasa bangga la jugak dapat tolong arwah buat kali terakhir (aku akan menyesal kalau tak dapat tolong atau refuse).

tah berapa kali orang minta baca kan al fatihah,aku request kau orang kena baca jugak kalau kau baca note aku nie sampai habis, al fatihah,

izma = semoga allah meletakkan kau bersama para-para shuhadah dan salihin.
note: aku rasa kita semua patut tahu bila-bila kita pulak kena pergikan? so, prepare le apa yang patut patut

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home